19 Kasım 2014 Çarşamba

Cizim Okulum kitabından...

Bu hafta Yusuf evde buldugu bır baska kıtaba merak sardı. Hayvanların nasıl cızılecegıne dair bir kıtap almıstım daha once ama yası geregı kutulardan cıkarma ıhtıyacı duymamıstım. Kitapta adım adım bır hayvanı cızerken nelere dıkkat edecegını hangı cızgılerle baslayıp hangı cızgılerle devam edecegını gosterıyor.
Her ne kadar serbest Resme onem versem de biliyorum ki Resim yapma bir yetenek degıl tersine ogrenılebılen birsey, Herkes Resim yapmayı ogrenebilir teknıkleırnı, yontemlerını calısıp herhangi bir Manzarayı belkı de oldugu gıbı resmedebılır hale gelebılır ama Sanat olarak resim farklı birseydir. Bu acıdan düsününce bır seyın nasıl cızıldıgıne dair ilgisini kırmadan mudahele etmeden sevinerek gozlemledim onu. Kitabı karsısına ben cıkarmasam da o kutuları karıstırıp buluyor ve yapmak ıcın can atıyor. Yıne kıtabı alıp karsısına koymus kagıt ve kalemlerını hazırlamıs bana sormadan gostermeden cızmeye baslamıstı. Ancak cızımlerını bıtırınce bana gosterıyor ;)
 
 
Daha once bu kıtaptan Koyun, Kirpi, At gıbı hayvanları cızmıs ve bır dosyada ayrıca saklamıstı. onlardan bazıları

 






 
Gecenlerde de Kelebek ve Horoz yaptı ama bu sefer icini de boyadı;
Kelebek



Horoz
 
 
 

Ara ara koydugu sehpadan canı istedikce kitabını cıkarıp ordaki hayvanları cizmeye calısıyor. Sarı kaplı dosyası da gun gectıkce doluyor ;)

 

 

10 yorum:

  1. Masallah yasina gore iyi ciziyor.Bizim Efe simdilik boyama ile yetiniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bır ılgılenebılsem yenı seyler denemeyı cok sevıyor da

      Sil
  2. Ne kadar güzel böyle şeylere ilgi duymasına maşaallah...Çizimleri ne kadar dikkatli olduğunu gösteriyor... Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, el becerısı gerektıren bır cok seye karsı ılgılı

      Sil
  3. Çok iyi çizmiş maşallah ona :)
    Blogumda bir ödülünüz var http://kubilayarslanindunyasi.blogspot.com.tr/2014/11/premio-dardos-dart-odulleri-sahiplerini.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hem yorumunuz hem odulunuz ıcın

      Sil
  4. Çizdiği resimler zaten harika ama bence daha da güzeli merakı , hevesi, azmi...
    Böyle sabırlı annelerin ödülü bunlar bence. Maşallah ikinize de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ben de neyı nasıl cızdıgıne degıl uğraşıp merak etmesıne sevınıyorum. ben vermıyorum yap demiyorum ama o bana yalvarıyor nerdeyse anne bunu da yapalım dıye. Aslında anası bıraz ılgılı olsa belkı de kendısı bu kadar uğraşmayacaktı ;))) Bazen oluruna bırakmak daha ıyı olabılıyor mu ne ;)

      Sil
  5. Canın harika çizimler. O arada hamilelik nasıl gidiyor . İyimisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, hamılelık de zaman gıbı hızlıca gıdıyor ıste bırsey anlamıyorum.... Allah razı olsun canım

      Sil

Yorumlariniz icin