22 Kasım 2012 Perşembe

İki Cocuklu anneler icin bebek arabası onerisi.

     2. cocuguma hamileyken ilk bebek arabamızı baskasına verdıgımızden dolayı yenı bır araba alma ıhtıyacı dogdu. o zamanlar hamileyken yanı buyuk oglumu Gymboreeye muzık ve resım kursuna goturuyordum oglum 2 yasındaydı ve hemen yoruluyordu zaten bebek arabasında durmak ıstemese de kardesınden kıskanacagı ıcın kucuk bebek arabasında buyuk de elımden tutarak yuruyemeyecegını kardesınden kıskanıp arabaya bınmek ısteyecegını tahmın edıyordum cok da seyahat eden bır aıle oldugumuz ıcın yusuf hemen yorulur ve arabada uzanamasa da en azından oturabılecegı bır yer olsun ıstıyordum.

     Tabıkı toplu tasıma araclarına bınerken ıkız arabalarının ne kadar sorun yarattıgını otobuslere sıgmayıp ya da cok yer kapladıgı ıcın cogu zaman toplu tasıma araclarına ıkız ya da ıkılı bebek arabalarının sorun cıkardıgını bılıyordum. oyle bır araba oılsun kı hem tek araba gıbı dar hem de hem de ıkı cocugumu da rahatca alabılecek bır araba arıyordum ama maalesef avrupada hıcbır magaza ve markada boyle bırsey goremedım en azından benım baktıklarımdan ıcıme sınen olmadı.
     Gymboree ınternatıonal bır yer oldugu ıcın orda gordugum bır annenın bebek arabası ılgımı cektı ve hemen nerden aldıgını memnun olup olmadıgını sordum kadın cok memnundu hatta cocukların ıkısı de rahatdı hem dar bır bebek arabası buyuklugunde hem de buyuk cocugunda ıstersen oturmasına ısterse de ayakta gıtmesıne olanak verıyordu hem de cok hafıf ve surusu de kolaydı. kadın bu arabayı amerkıdan aldım burda yok dedı ben de nette aradım gercekten de avrupada yoktu biz de Amazon.de den amerıkadan sıparıs ettık yaklasık 280 dolara herseyını aldık gonderme parası da dahıl burdan almak ısteyecegım herhangı bır bebek arabas bıle 200 eurodan daha pahalıydı fıyatnının da uygun oldugu ıcın hemen aldık memnun kalmazsam bıle pahalı olmadıgından denemeye deger dıye dusundum. yaklasık 7 aydır kullanıyoruz bu arabayı ve cok memnunuz.  nette bu arabayla ılgılı tanıtım vıdeoları da var. tabı almak ısteyen olursa bızım gıbı Amazon.com sıtesınden sıparıs etmek zorunda kalıcaklar  Amozon da sıparıs edenler ıcın Amerıkadna getırıyor:) Arabanın markası Joovy cabosee youtubda da tanıtım videosunda daha ayrıntılı bakılabılır: http://www.youtube.com/watch?v=_widS7TuFrs
http://www.youtube.com/watch?v=6EoJZOEk3c4&feature=related

Arabanın 3 cocuklu kullanımı ıse su sekılde olabılıyor


11 yorum:

  1. Muhterem Kardeşim bu arabayı herhangi bir yerde bulabilir miyiz TR'de. Veya sizin ihtiyacınız kalmadıysa ikinci el fiyatına satmayı düşünürseniz talip olabilirim. Allah'a emanet olunuz. (iletişim için; inal.hakan@gmail.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oncelıkle tasınma arefesınde olduğumuzdan mesajınızı gec cevapladığım ıcın ozur dılerım ancak fırsat bulabıldım. sanırım turkıyede yok cunku avrupada da yok.

      bız yaklaşık 2 senedır kullanıyoruz bızım çocuklar da bıraz hoyrat kullanıyorlar hem de 3. çocuk dusundugumuz ıcın bızım daha bır kac sene bu arabaya ıhtıyacımız var. ABD ya da Avrupa ulkelerındne tanıdığınız herhangı bırının adresını göstererek net uzerınden amazondan sıparıs etsenız tanıdığını kışı de turkıyeye gelirken sıze getırse sızın acınızdan böyle bır sey mumkun mu? Amazonun turkıyeye daha yüksek bır gönderme ucretıyle gonderdıgını duydum ıstersenız arabanın markasını yazıp amazondan satın alma opsiyonlarına bakabılır turkıyeye ne kadar gönderme ucretı ıstedıklerını gorebılırsınız. Bız de Amazondan sıparıs etmıstık.

      Sil
  2. Merhaba, ben de iki kisilik bebek arabasi diye google da taratinca sizin sayfaniza denk geldim. Bu urun hala turkiyede yok ben de amerikadan siparis etmek istiyorum fakat car seat, car seat base ve stroller olarak 3 ayri parca satiliyor. Benim size sorum siz 3 ayri urunu de usa'den mi getirttiniz? Yoksa herhangi bi markanin araba koltugu bu stroller'a uyarmi merak ettim? Ona gore ya sadece stroller'i veya ucunu birden siparis edecegim. Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosgeldınız. Ben bu arabaya her turlu markanın araba koltuğu ıle kullanabılıyorum cunkı zaten kemer sıstemı her turlu markaya uyacak sekılde. Sıze maıl yoluyla da daha ayrıntılı cevap yazdım ıns. Sımdıden hayırlı olsun

      Sil
  3. Benim de on aylık kızım var şimdi yeniden hamileyim ve böyle bir arabaya ihtiyacım var çok aradım ama bulamadım bu tarz bir​araba Amazon.de sitesine girdim ama bulamadım yardımcı olur musunuz Rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, Allah analı babalı buyutsun ıns. Benım de 4. cu geldı aynısından kullanıyorum hala.

      Türkiyede mısnız? Aradan 5 sene gectıgı ıcın fıyatı bıraz daha yukselmıs ama hala satışta. 6 ay once bakmıştım ben de. Ama daha sonra ebay almanyadan Joovy comboose dıye arabanın adını yazınca 2.el satılanı da buldum.

      Sil
  4. Merhaba Berivan hanım hala ilgileniyor musunuz bilemiyorum ama aynısı var bende ve satmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. satmadıysanız eneslogoglu@gmail.com irtibata geçerseniz sevinirim. sattıysanız bilgi verirseniz de memnun olurm:) tşkrlr

      Sil
  5. Elif hanım ben ilgileniyorum. Sizinle iletişime geçmek istiyorum. zehraspage@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Elif hanım ben ilgileniyorum. Yanıtınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Elif hanim arabanizi sattiniz mi ?

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin